Известие

Collapse
No announcement yet.

159 jtdm 1.9 v16 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колега, между engine check и have engine ckecked аз виждам доста разлика

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alfaromeo1 Покажи съобщение
      колега, между engine check и have engine ckecked аз виждам доста разлика
      Добре, ако ти го напише:

      "Please, check engine!"

      как ще го разбереш?

      И повярвай ми, това което ти казвам е истина...
      Няма процес в колата ти, при който да ти изпише че колата се самоправи нещо - винаги е мълчаливо. Единствено за ДПФ филтъра ако е много критично състоянието мисля казва да не се гаси колата, но аз лично не съм виждал това.

      Ако бъркам, нека по-знаещите ме поправят, така като гледам те май само сеир гледат в момента.
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
        Добре, ако ти го напише:

        "Please, check engine!"

        как ще го разбереш?

        И повярвай ми, това което ти казвам е истина...
        Няма процес в колата ти, при който да ти изпише че колата се самоправи нещо - винаги е мълчаливо. Единствено за ДПФ филтъра ако е много критично състоянието мисля казва да не се гаси колата, но аз лично не съм виждал това.

        Ако бъркам, нека по-знаещите ме поправят, така като гледам те май само сеир гледат в момента.
        Нема такъв филм с ДПФ-а и гасенето,изрично е написано в книжката как да познаеш,че колата прави регенерация,ако не го разбереш си е твой проблем.Ако стане критично,светва чека,записва грешка и колата рязко губи всичката си мощност,в такива случаи максималната скорост е 60 км/ч........................

        П.С.Има разни малоумни съобщения,които вади от време на време,като проблем с налягането на маслото,когато ти загасне колата при потегляне например.На мен един път на Калиакра,когато колата беше спряна на силен страничен наклон,50 м. след като тръгнах ми изписа че няма масло и загаси мотора,след 30 сек. запали без проблем и напълни индикацията за маслото.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          В крайна сметка да ви попитам трябва ли да ходя за диагностика ? А надписа, който ми вади го изписва след като съм изчакал колата да загрее и като съм изминал 2-3км -Have engine checked - това ми исписва и да наистина колата губи мощност ! В такъв случай я оставям да поработи на място 10мин и я гася като я запаля вече го няма този проблем и повече не се появява .....

          Comment


          • #20
            Ами ако искаш...
            Принципно не е задължително. Познавам поне десет човека на различни коли да си карат със светещи ламби по таблото...

            Но тъй като това не е Опел Астра, която има точно три причини да и светне тая лампа, предлагам да отделиш време и някой лев, да ис погледнеш колата.
            За да не стане : "ебати италианските кочини, само половин година я карам светеща като коледна елха, и тя се счупи на най неподходящото място и време..."
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от alfaromeo1 Покажи съобщение
              В крайна сметка да ви попитам трябва ли да ходя за диагностика ? А надписа, който ми вади го изписва след като съм изчакал колата да загрее и като съм изминал 2-3км -Have engine checked - това ми исписва и да наистина колата губи мощност ! В такъв случай я оставям да поработи на място 10мин и я гася като я запаля вече го няма този проблем и повече не се появява .....
              Отивай на диагностика.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Миналата сутрин сложих ключа на контакт всичко беше наред запалих и за няколко секунди премигна реотанчето(подгревните свещи) сканирах с аутокома(става за не професионално ползване) и ми изписа грешка P0683(подгряващото устроиство прекъсва) мисалта ми е дали е някоя свещ-и или от самия модул

                Comment


                • #23
                  Някоя свещ е тръгнала, според мен.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
                  ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщение
                    Миналата сутрин сложих ключа на контакт всичко беше наред запалих и за няколко секунди премигна реотанчето(подгревните свещи) сканирах с аутокома(става за не професионално ползване) и ми изписа грешка P0683(подгряващото устроиство прекъсва) мисалта ми е дали е някоя свещ-и или от самия модул
                    Мултицетчето и мерене, другото е "Китайски загадки".
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Ходих на диагностика. Момчето което провери компютъра каза че компютъра е запаметил грешката и тя била в горивната система.Налягането което се е впръсквало в дюзите било малко, но каза че тъй като в момента не го показвало като грешка не можело да се разбере точно от къде идва проблема. Аз му казах че до сега ми се е случвало 2-3 пъти а той ми каза да покарам още и когато зачести да го прави да отида пак и да се провери помпата защото най вероятно проблема идвал от нея. Чудя се дали да не отида и в друг сервиз за да видя какво ще кажат ? Защото не ми се иска да чакам да зачестява проблема !

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfaromeo1 Покажи съобщение
                        Ходих на диагностика. Момчето което провери компютъра каза че компютъра е запаметил грешката и тя била в горивната система.Налягането което се е впръсквало в дюзите било малко, но каза че тъй като в момента не го показвало като грешка не можело да се разбере точно от къде идва проблема. Аз му казах че до сега ми се е случвало 2-3 пъти а той ми каза да покарам още и когато зачести да го прави да отида пак и да се провери помпата защото най вероятно проблема идвал от нея. Чудя се дали да не отида и в друг сервиз за да видя какво ще кажат ? Защото не ми се иска да чакам да зачестява проблема !
                        Я по добре смени сервиза,и пробвай на друго място
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          И аз съм на същото мнение...
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
                          ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

                          Comment

                          Working...
                          X